Opóźnia się ogłoszenie przetargu na zaprojektowanie i wykonanie nowej siedziby Urzędu Miasta Lublin przy Leszczyńskiego 20, w miejscu starego, przeznaczonego do rozbiórki biurowca
Według lipcowych zapowiedzi przetarg miał być ogłoszony „prawdopodobnie pod koniec sierpnia”, ale nie ma go do dzisiaj. Urząd informuje, że wcale nie zrezygnował z tej budowy.
– Obecnie miasto czeka na ostateczne wersje uzupełnionej dokumentacji, czyli koncepcji i programu funkcjonalno-użytkowego, dla inwestycji przy Leszczyńskiego 20 – tłumaczy Monika Głazik z biura prasowego Ratusza. – Treść dokumentacji przetargowej i wzoru umowy zostały opracowane, więc ogłoszenie przetargu powinno nastąpić w najbliższych tygodniach. Zakres rzeczowy zamówienia będzie obejmował wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz budowę budynku biurowego na potrzeby Urzędu Miasta Lublin wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą.
Nowy biurowiec ma być jedną z docelowych siedzib urzędu, który rozproszony jest dzisiaj po wielu punktach Lublina. Kiedy można się spodziewać jego otwarcia? – Szacujemy, że roboty budowlane rozpoczną się wiosną 2022 r., zaś zakończą jesienią 2023 r. Budynek powinien zostać oddany do użytku do końca 2023 roku – odpowiada Głazik.