Klienci TP SA będą telefonicznie informowani o gwałtownym wzroście wysokości rachunku. Firma uruchomiła pilotażową wersję takiego programu, który od 1 lipca funkcjonuje w strefie krakowskiej, do której należy także województwo lubelskie.
– Celem wprowadzenia nowej usługi jest podniesienie satysfakcji naszych abonentów. Klienci jeszcze przed wystawieniem faktury będą mogli dowiedzieć się o nadmiernym i często niekontrolowanym wykorzystaniu połączeń z numerami międzynarodowymi czy z 0-700 – mówi Barbara Górska, rzecznik TP SA.
Zastosowany program na bieżąco porównuje liczbę rozmów telefonicznych i średnią wartość rachunków z danymi z poprzednich trzech miesięcy. Po analizie tych danych, w przypadku nadmiernego i nagłego wzrostu kosztów rozmów, konsultanci dzwonią do klientów.
– Bezpłatna usługa skierowana jest do wszystkich naszych abonentów. Nie ma ustalonej kwoty, która jest dla nas podstawą do poinformowania o wzroście opłat. Są to indywidualne ustalenia, wyliczone na podstawie średniej z ostatnich rachunków za rozmowy – informuje Andrzej Knapik, szef biura prasowego TP SA w Krakowie.