Już 30 czerwca Lubelski Klub Biznesu zorganizuje III Konferencję z cyklu Media–Marketing–Marka „Nowoczesne Trendy Marketingowe”. Mogą wziąć w niej udział przedsiębiorcy, którym zależy na rozwoju własnych firm, budowaniu marek, wzroście sprzedaży produktów i usług.
– Powiedzenie „wyróżnij się lub zgiń” nie tylko jest wciąż aktualne, ale z roku na rok coraz bardziej zyskuje na znaczeniu. Rynek ulega dynamicznym przemianom, a biznes musi za nimi nadążać – mówi Olga Śniadecka, kierownik ds. projektów LKB. – Żyjemy w czasach komunikacji totalnej, w których wygra ten, kto w porę skorzysta z najbardziej efektywnych sposobów dotarcia do potencjalnego odbiorcy.
Jak sprostać tym wyzwaniom podpowiedzą eksperci. Doradzą, jak tworzyć dobrą strategię content marketingową, zapewnić dobrą dystrybucję treści (social media, native advertising) i spójną obecność marketingową w wielu mediach (omnichannel) oraz jak zainteresować kupujących swoim produktem na Facebooku i jak generować ruch na stronach portali społecznościowych.
Przedsiębiorcy będą mogli dowiedzieć się także, czym są kreatywne formy reklamy.
Żeby wziąć udział w konferencji należy do 27 czerwca odesłać wypełniony formularz zgłoszeniowy na adres: lkb@lkb.lublin.pl. Więcej informacji na stronie www.lkb.lublin.pl a także na Facebooku : https://www.facebook.com/LubelskiKlubBiznesu.