Nowy silnik, nowy przód i tył oraz lepiej wyposażone wnętrze - oto główne zmiany w zmodernizowanym lublinie. Dziś samochód jedzie
do Niemiec na badania homologacyjne.
Auto ma też nową atrapę i światła. Z tyłu zamontowano lampy diodowe. Zmieniono mechanizm mocowania tylnych drzwi i teraz można je otwierać o 270 stopni, blokując na boku samochodu. Pojawiły się czujniki cofania oraz asferyczne lusterka boczne z wbudowanymi kierunkowskazami.
Całość uzupełnia nowa tapicerka, elektrycznie otwierane szyby oraz trzypunktowe pasy bezpieczeństwa. W przyszłości będzie jeszcze ABS oraz poduszki powietrzne.
Jeśli nowy lublin przejdzie pomyślnie badania w Niemczech, automatycznie dostanie przepustkę na wszystkie rynki Unii Europejskiej. Już dziś niemiecki diler Intralla prognozuje znaczącą sprzedaż lublinów w Niemczech, Austrii oraz Szwajcarii.
Producent zapowiada premierę handlową odnowionego lublina na początek kwietnia. Wtedy też zostanie podana cena samochodu.