Kubki termiczne, plecaki i notesy znalazły się wśród gadżetów zamawianych przez Urząd Miasta, który ogłosił przetarg na materiały promocyjne. Ich zakup będzie finansowany z budżetu Lublina.
Najwięcej (1200 sztuk) ma być kołonotatników A5 z koziołkiem-siatkarzem na okładce i namiarami na miejski Wydział Sportu. Na liście zakupów jest też 1000 specjalnie zaprojektowanych dla Lublina gier dla dzieci, 950 plastikowych pudełek na śniadanie, 400 bawełnianych plecaków-worków, 400 wielofunkcyjnych chust-kominów z oddychającej tkaniny, 400 magnetycznych zakładek do książek oraz 250 srebrnych kubków termicznych.
Urząd Miasta oczekuje, że dostawcy poszczególnych gadżetów uporają się z ich wyprodukowaniem i dostarczeniem w ciągu 23 dni od zawarcia umowy. Firmy zainteresowane kontraktem mają składać miastu oferty do 30 września.