Perła Browary Lubelskie ruszyła dzisiaj z ogólnopolską kampanią reklamową, która bazuje na wartościach naszego regionu. Wkrótce do sklepów trafi także nowe piwo – tym razem z "wyższej półki”.
– Uznaliśmy, że to najlepszy moment na kampanię wizerunkową. Przeszła już fala letnich reklam piwa, więc mamy szansę na zauważenie. A chcemy się wyróżniać – podkreśla Sławomir Staręga, dyrektor marketingu Perły Browary Lubelskie.
Spoty reklamowe będą emitowane w TVP1, TVP2, Polsacie i TVN (pakiet tematyczny). Zobaczymy w nich imponujące plantacje chmielu i pracujących przy nich ludzi. Zajrzymy do centrum Lublin i na Stare Miasto. Obejrzymy rozlewnię lubelskich browarów i pracowników, którzy warzą piwo.
– Postawiliśmy w tej kampanii na wartości lokalne, to nasz ukłon w stronę Lubelszczyzny. Bardziej niż piwo pokazujemy nasz region, jego mieszkańców, naszych pracowników – dodaje Staręga.
Na jesień Perła szykuje też niespodziankę dla amatorów nowych smaków piwa. – Być może już pod koniec września wprowadzimy na rynek nowe, droższe piwo premium, pod inną marką niż Perła – zdradza Staręga.
Ma być to jasne piwo, z zawartością alkoholu 5,8 proc. W regionie lubelskim będzie je można kupić w butelkach zwrotnych, poza regionem w bezzwrotnych. Nie wiadomo jeszcze, ile będzie kosztować.
Perła co kilka miesięcy wprowadza nowe produkty. W lecie do sklepów trafiła "Perła Summer” – piwo smakowe z dodatkiem naturalnego soku jabłkowego oraz mięty. A od ubiegłego roku możemy kupić "Perłę Miodową”, która powstała na bazie miodu z lubelskiego Apisu. Nieco wcześniej do oferty Perły weszło "Trybunalskie Miodowe”, które nawiązało do tradycji "Trybunalskiego” produkowanego przez lubelski browar do 1981 roku.