![AdBlock](https://cdn01.dziennikwschodni.pl/media/user/adblock-logos.png)
![](https://cdn01.dziennikwschodni.pl/media/news/2014/2014-07/20140722-lublin-140729912_f2fb8.jpeg)
Unieważniony został wynik przetargu na wożenie pasażerów lubelskiej komunikacji 16 fabrycznie nowymi przegubowcami.
![AdBlock](https://cdn01.dziennikwschodni.pl/media/user/adblock-logos.png)
Przypomnijmy, że za pierwszym razem miejscy urzędnicy uznali za najkorzystniejszą ofertę lubelskiej spółki BP Tour, bo to ona zaproponowała najniższą cenę, a to cena była jedynym kryterium w tym przetargu. Zdaniem Krajowej Izby Odwoławczej urzędnicy źle rozstrzygnęli przetarg. - O szczegółach będziemy mogli mówić po otrzymaniu pisemnego orzeczenia wraz z jego uzasadnieniem - informuje Justyna Góźdź z Zarządu Transportu Miejskiego.
Wspólna oferta firm Meteor i Irex-1 była druga pod względem najniższej ceny: za ośmioletni kontrakt na wożenie pasażerów konsorcjum chciało 71,8 miliona złotych, tylko o milion więcej niż BP Tour. W sumie ofert było sześć.
Zwycięzca przetargu ma wozić pasażerów od lutego 2015 r. W roku szkolnym trafią w dni powszednie na linie 9, 10, 17, 18 i 55, w soboty na 10, a w niedziele na 28, zaś w wakacje na linie 8, 17, 18, 37 i 40 w dni powszednie, a w weekendy na linie 8, 25 i 37.