Do akcji zmiany logotypów na pisane Solidarycą przyłączyły się media w całym kraju: największe dzienniki ogólnopolskie, ekonomiczne i regionalne, główne portale i serwisy internetowe.
Zmianę logotypów i inne kreacje wymyślił zespół agencji DDB Warszawa, wchodzącej w skład tej grupy. Współpracował z nim Jerzy Janiszewski, autor czcionki znanej z logo ”Solidarności”.
W ramach kampanii w telewizjach emitowany jest spot z udziałem polskich gwiazd, muzyków, sportowców, dziennikarzy, m.in. Mai Komorowskiej, Zbigniewa Zamachowskiego, Michała Żebrowskiego, Jana Frycza, Krzysztofa Zanussiego, Borysa Szyca, Urszuli Dudziak, Tomasza Stańko, Marcina Mellera, Mateusza Kusznierewicza.
Instalacja nawiązuje do legendarnego plakatu wyborczego ”Solidarności” z 1989 roku ”W samo południe” autorstwa Tomasza Sarneckiego. Autorem obecnego plakatu jest Marcin Mroszczak, creative chairman Corporate Profiles DDB Group.