„Wybierz #KierunekLubelskie” to nowa kampania promocyjna, która ma zachęcić Polaków do wypoczynku w naszym regionie. Akcja reklamowa w telewizji, radiu i internecie potrwa do końca lipca.
Kampanię przygotował samorząd województwa. Jest ona skierowana do turystów, którzy w związku z pandemią zostali zmuszeni do rezygnacji z zagranicznych wyjazdów. Samorządowcy chcą zachęcić Polaków do odwiedzania naszego regionu.
Według badań Polskiej Organizacji Turystycznej, jedna trzecia rodaków planuje wyjazd w ciągu najbliższych tygodni, a aż 87 proc. chce podróżować po Polsce.
W ramach kampanii powstało 12 spotów, które będą pokazane widowni w całej Polsce. W materiałach zaprezentowane zostaną m.in. szlaki edukacyjne, piesze, rowerowe i kajakowe. Spoty telewizyjne będą emitowane do końca czerwca. Pokażą atrakcje m.in. Roztocza, Krainy Lessowych Wąwozów, Polesia czy Lublina. Materiały będą emitować regionalne oddziały TVP3.
Od 15 czerwca do końca miesiąca 30-sekundowy spot pojawi się w telewizjach ogólnopolskich – Polsat News, TVP1 i TVP2, w najlepszych pasmach oglądalności.
Łącznie telewizyjne spoty zostaną wyemitowane 743 razy. Wzmocnieniem części regionalnej kampanii „Wybierz #KierunekLubelskie” będą spoty w Radiu Lublin i Radiu Free. Dowiedzą się o niej również słuchacze RMF FM. Akcja „Wybierz #KierunekLubelskie” będzie prowadzona także w internecie. Do końca lipca br. filmiki będą promowane na profilach społecznościowych LROT.