W poniedziałek ruszyła nowa kampania reklamowa Perły – Browarów Lubelskich. 30-sekundowe spoty można zobaczyć w głównych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i najpopularniejszych kanałach tematycznych.
- Najnowsza reklama naszego piwa stanowi kontynuację dotychczasowych działań promocyjnych, które łączy hasło „Perła. Bez uczucia się nie da”. Podkreślamy w niej zaangażowanie pracowników naszego browaru w tworzenie wyjątkowego piwa. Mówimy o emocjach, które im towarzyszą i mobilizują do osiągania najlepszych wyników. O pasji, dzięki której nasi browarnicy warzą piwo najwyższej jakości – mówi Maciej Ładwiński, Dyrektor ds. marketingu Perła – Browary Lubelskie S.A.
Część scen do spotu została nakręcona w Perłowej Pijalni Piwa przy ul. Bernardyńskiej w Lublinie. W reklamie znalazły się także ujęcia z wydarzeń sponsorowanych przez lubelski browar.