
Nawet o sto osób dziennie więcej udaje się obsługiwać miejskiemu Wydziałowi Komunikacji dzięki przeprowadzce do nowej siedziby przy ul. Czechowskiej 19a.

Urzędnicy pracują tu od tygodnia. – Pierwszego dnia w nowej lokalizacji wydział obsłużył ponad 830 osób, podczas gdy zwykle w poniedziałki przyjmował ponad 700 – informuje Olga Mazurek-Podleśna z biura prasowego w lubelskim Ratuszu.
– Poprawa szybkości obsługi jest spowodowana pracą większej liczby stanowisk do rejestracji i dodatkowych stanowisk do odbioru gotowych dokumentów.
W wynajętych przez urząd pomieszczeniach interesanci mogą liczyć nie tylko na szybszą obsługę, ale także na bardziej komfortowe warunki, bo mają tu poczekalnię z prawdziwego zdarzenia. – Zorganizowanie takiego miejsca w budynku przy ul. Leszczyńskiego niestety nie było możliwe ze względu na niewystarczające warunki lokalowe – wyjaśnia Mazurek-Podleśna.