Nowy telebim, czyli duży ekran na stelażu, który przy nowej hali sportowej zamierza postawić puławski Ratusz. Zobaczymy na nim m.in. reklamy przyszłego sponsora obiektu. Inwestycja będzie kosztowała ponad 280 tys. zł.
Telebim będzie miał powierzchnię ponad 20 metrów kwadratowych, w tym przynajmniej 5 metrów szerokości i standardową proporcję 16:9. Ekran LED stanie na stelażu, który zostanie zamontowany na placu przed nową halą widowiskowo-sportową. Z treści zamówienia wynika, że urządzenie powinno poradzić sobie z wyświetlaniem większości popularnych formatów wideo oraz grafiki komputerowej. Telebim będzie obsługiwany zdalnie za pośrednictwem łączy internetowych.
Po co miastu Puławy kolejny, po tym zamontowanych między kolumnami Domu Chemika, ekran zewnętrzy? Ma to związek ze zobowiązaniami wobec przyszłego sponsora tytularnego hali, czyli Grupy Azoty. Chemiczny koncern oczekiwał od miasta przygotowania powierzchni, na której firma mogłaby wyświetlać swoje logo oraz inne treści reklamowe.
- Zdecydowaliśmy, że optymalną formą takiej powierzchni może być telebim zewnętrzny. To była nasza inicjatywa. Dzięki temu urządzeniu, miasto również będzie mogło wyświetlać różnego rodzaju treści, np. informacje o nadchodzących wydarzeniach, a także pokazywać to, co aktualnie dzieje się na hali - tłumaczy Krzysztof Szczepański, z-ca kierownika Wydziału Rozwoju Miasta w puławskim magistracie.
Niestety, koszt dużego, zewnętrznego telebimu o przekątnej ok. 250 cali, nie jest mały. Najtańsza z dwóch ofert przetargowych, nadesłana przez firmę UP LED ze Stalowej Woli, wynosi prawie 282 tys. zł. Kolejna, od TDC z Poznania, sięga 480 tys. zł.