Czytelnik zaalarmował nas, że wpłacił na poczcie ratę kredytu, ale pieniądze nigdy nie trafiły na właściwe konto. Poczta Polska odpowiada można zrobić w takiej sytuacji.
Pan Edward z Lublina
Odpowiada Grzegorz Warchoł z Biura Prasowego, Poczta Polska S.A:
Poczta Polska rozpatrzy reklamacje niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od daty jej złożenia. Po zakończeniu postępowania, wydawana jest decyzja. Oczywiście, w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości przy przekazywaniu wpłaty, klientowi wypłacana jest cała kwota wraz ustawowymi odsetkami.
Sygnały od naszych klientów uważnie analizujemy i nie pozostawiamy bez odpowiedzi. Prosimy o zgłaszanie naczelnikom placówek pocztowych uwag odnośnie świadczonych usług. Możliwe jest też przesyłanie zgłoszeń drogą elektroniczną na adres: skargi@centrala.poczta-polska.pl.