Ile zapłacimy za wywóz odpadów? Jak należy wypełnić dokumenty? To tylko niektóre pytania, które możemy zadać kontaktując się ze specjalną infolinią. Uruchamia ją w poniedziałek lubelski urząd miasta.
Nowa ustawa nakłada na właścicieli i zarządców nieruchomości mieszkalnych obowiązek złożenia deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami. Termin mija 31 maja. Ratuszowa infolinia będzie czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach 9–21, w soboty w godzinach 9–17.
Urzędnicy czekają na pytana pod dwoma numerami: 801 066 715 (opłata jak za połączenie na numer stacjonarny) i 81 446 64 08 (z telefonów komórkowych, opłata jak za połączenie na numer stacjonarny).
Po niedzieli do domków jednorodzinnych i blokowisk trafią formularze z Urzędu Miasta. Dokumentu nie można odłożyć na półkę, trzeba go wypełnić i odesłać. Więcej na ten temat: Zmiany w opłatach za śmieci. Wszyscy dostaną kopertę z Ratusza