Jesteśmy alternatywą dla niezbyt zamożnego, przeciętnego Pana Kowalskiego, mającego do wyboru albo bardzo drogą ofertę firm zachodnich, albo niezbyt trwałą i raczej mierną wzorniczo ofertę z dalekiego wschodu – mówi Wojciech Jończyk z firmy Cornette.
Cornette pojawiła się na polskim rynku sześć lat temu, z ofertą bielizny męskiej. I chociaż wydawać by się mogło, że w tej dziedzinie niewiele oryginalnego można zaproponować – firma przełamamła ten stereotyp. Położono duży nacisk na wysoką jakość, nie zapominając o bogatym wzornictwie i aktualnych trendach w modzie, a umiarkowane ceny spowodowały, że zdobyła ona wielu klientów nie tylko w Polsce, ale również za granicą.
Bokserki
tradycyjne oferowane są w trzech liniach. Classic mają krój klasyczny i zróżnicowane wzornictwo, w większości odważne, ciekawe kolory – przeznaczone dla ludzi młodych, ciekawych życia i świata. Comfort – to wzory tradycyjne, spokojne o umiarkowanej kolorystyce, bokserki najlepsze gatunkowo spośród dostępnych na rynku, przeznaczone dla ludzi ceniących komfort
„Mleczko”
to sztuka skrzętnie skrywana pod wierzchnią odzieży: bokserki jedyne w swoim rodzaju.... wesołe kolorowe, opatrzone odważnymi rysunkami znanego grafika Andrzeja Mleczki – znakomite jako prezent, jakościowo niewiele ustępują Comfortom, a są w stanie naprawdę przynieść wiele radości.
Na specjalne okazje
przygotowano dwie linie sezonowe: Bokserki Świąteczne – sprzedawane w okresie Mikołajków i Św. Bożego Narodzenia oraz Bokserki Walentynkowe – sprzedawane przed świętem Walentego. Jakościowo bardzo dobre, a wzorniczo specjalnie przygotowywane na konkretne okazje.
Na co dzień
firma oferuje koszulki bawełniane, tradycyjne, jednokolorowe T-shirty bawełniane, wykończone wąską lamówką oraz piżamy z długim i krótkim rękawem. Aby usatysfakcjonować klientów, koszulki szyte są również z tych samych dzianin co bokserki, umożliwiając kompletowanie strojów bieliźnianych. Płaskie szwy umożliwiają dopasowanie do ciała, nie uwierają.
Obecnie w przygotowaniu są nowe propozycje. Poza bokserkami świątecznymi które będą dostępne od 12 listopada – jeszcze w okresie przedświątecznym pojawi się całkowicie nowa linia męskiej bielizny z przestrzennych dzianin elastycznych, z surowców z jakich w Polsce jeszcze nikt nie prezentował oraz w najlepszym wydaniu światowym męska bielizna bezszwowa.