200.000 osób w Polsce zjednoczyło się do walki ze złą obsługą
Od marca tego roku , zaraz po ogłoszeniu wyników pierwszej edycji na stronie internetowej programu upublicznione zostały wszystkie obserwacje konsumenckie. Dzięki temu każdy może sam zobaczyć, jak inni konsumenci oceniają poczynania firm w Polsce.
W kwietniu strona internetowa stała się platformą komunikacyjną pomiędzy konsumentami, ponieważ uruchomiona została nowa opcja komentowania obserwacji. Konsumenci zdobyli możliwość komentowania obserwacji innych konsumentów.
To pozwala na owocny dialog pomiędzy użytkownikami, którzy mogą zgodzić się lub zupełnie podważyć obserwację, wyrażając swoją opinię na temat danej firmy lub placówki. Ta opcja pozwala na jeszcze lepsze weryfikowanie obserwacji i podnosi ich wiarygodność.
Wraz z początkiem maja na platformie programu Jakość Obsługi pojawiła się kolejna możliwość - do konsumenckiego dialogu mogą włączyć się firmy. W ten sposób każdy konsument zgłaszający obserwacje może oczekiwać odpowiedzi nie tylko innych użytkowników, ale także firmy, której obserwacja dotyczy.
Po raz pierwszy w Polsce firmy i konsumenci mają możliwość porozumiewania się ze sobą na taką skalę. A skala jest ogromna, ponieważ społeczność programu Jakość Obsługi obejmuje aż 200 000 unikalnych użytkowników.
Poprzez coraz nowsze możliwości, ogromną i nieustannie wzrastającą liczbę użytkowników oraz obserwacji składanych na platformie www.jakoscobslugi.pl, program Jakość Obsługi idzie jak przysłowiowa burza. Firmy nie mają już wyjścia i muszą reagować na to, jak konsumenci opiniują je w programie, ponieważ uczestniczy w nim cała konsumencka Polska.
Źródło: PR SOLUTION & NOA MARKETING
www.jakoscobslugi.pl