Powstaje wielojęzyczne centrum obsługi klienta Voice Contact Center. Poszukiwani są pracownicy znający języki obce m.in. czeski i węgierski.
Voice Contact Center prowadzi obsługę klienta, wsparcie sprzedaży, windykacja należności oraz badania telefoniczne. W oddziałach w Warszawie, Łodzi i Lublinie pracuje już ponad 650 osób, które zajmują się m.in. obsługę klientów dla firm z branży wydawniczej, e-commerce, deweloperskiej oraz fin-tech z wielu krajów Europy m.in. z Niemiec. Projekty wielojęzyczne realizowane są w centrum operacyjnym w Lublinie.
– Rozszerzenie zasięgu usług na rynki zagraniczne jest naturalnym kierunkiem rozwoju Voice Contact Center. Naszą przewagą jest nie tylko atrakcyjny stosunek jakości do kosztów, ale także kompleksowa obsługa procesów biznesowych, wykraczająca poza sam kontakt z klientem – mówi Ewa Czarnecka, członek zarządu Voice Contact Center.
– Lublin jest atrakcyjnym rynkiem dla pracodawców, to nasza najszybciej rozwijająca się lokalizacja. Chcąc skutecznie przyciągać kandydatów stawiamy na tworzenie przyjaznego i komfortowego środowiska pracy. Działamy w centrum miasta, w pobliżu większości lubelskich uczelni.